IT Helpdesk

Hvorfor skal vi have en IT helpdesk

Hvad enten du er nystartede iværksætter eller et veletableret firma. Er det næsten altid startet med at forfølge en drøm eller  prøve kræfter med at stå på egne ben. Du har erhvervet dig specialviden på et fagområde, der ikke nødvendigvis dækker IT området. De bruger forholdsvis meget energi på at overkomme dagligdags IT opgaver, fordi du ikke har den nødvendige ekspertise på området.
Hvem kan ikke nikke genkendende til ikke at kunne komme på netværket eller printe? Eller filer man ikke kan åbne? Og hvem har ikke også prøvet at holde foredrag og computeren så ikke kan forbinde til projekter? Lyd og billede følges ikke ad, formatet er forkert, alt går galt!
Med en IT helpdesk kan vi sikre, at virksomheder med residens i Farum, Birkerød og Værløse, altid kan få hurtig og professionel hjælp og målrettet rådgivning, så IT udfordringer ikke dræner den kreative energi.

Hvad skal en IT helpdesk kunne gøre:

Nyerhvervelser:
Når en virksomhed skal investere i IT udstyr, som fx printere, computere, vil vi hurtigt og professionelt kunne lave en behovsanalyse af hardware og software. Vi kan rådgive virksomheden om en egen løsning eller en hosted løsninger passer til virksomhedens behov. Vi kan også tilbyde en vurdering og fremtidssikring af udstyr.

Fra gammelt til nyt:
Vi kan også hjælpe når data skal flyttes fra den gamle computer eller en mailkonto skal genoprettes/synkroniseres på mobil eller på et hostet systemer.

Backup:
Vi kan bidrage til sikring af forretningskritiske data på eksterne medier eller en cloud løsning.
Akut hjælp:
Vi kan tilbyde hurtig og effektiv hjælp og service inden for få minutter på det lokale kontor. Vi har et akutnummer og er altid i huset i åbningstiden.
Udover løsningsorienteret rådgivning, kan vi også hjælpe med klargøring af IT relaterede udfordringer i mødelokaler, konference områder og i receptionen. Her ville vi kunne hjælpe med opkobling af IT og AV udstyr, fra en bruger til flere brugere, som workshop, fjernundervisning eller video konference.